miercuri, 14 septembrie 2011

"Eu" sau "Noi" ?


Stau si aud peste tot in jurul meu cum ca fiecare om este identic, ca fiecare persoana este unica in gandurile si trairile sale. Oare chiar asa este?

Daca punctual meu de vedere din post-urile precedente este pertinent inseamna ca orice om are puterea de a intra in contact cu Divinitatea, prin modelare spirituala si prin inspiratie.

Daca acest lucru este adevarat, atunci noi oamenii nu suntem asa de deosebiti unul fata de celalalt, ba din contra, toti suntem interconectati prin Divinitate.
Deci noi toti la un loc alcatuim un tot spiritual, care se poate denumi simplul “Noi” sau generalizat “Omul”.

Daca Noi ne-am unii toate gandurile, daca ne-am uniformiza vibratiile existentiale, nu cumva Noi ne-am apropia de Divinitate mult mai mult decat ar face-o fiecare in parte?

Natura de exemplu este comuniunea Planetei cu toate formele de viata ale acesteia. Natura ne da viata, ne perimite sa evoluam, dar nu in ultimul rand, ne da un exemplu.

Vom face vreodata acest pas?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu